Wintersale: -30% op onze bestverkochte formaten fotoboeken!
Wees er snel bij, deze actie verloopt op 23-01.

Meest gestelde vragen

  • Kan ik mijn reeds afgeronde bestelling aanpassen of storneren?​

    Het is niet mogelijk om de bestelling achteraf nog te wijzigen of te annuleren. Meer informatie vind je hier.

  • Kan mijn bestelling versneld geproduceerd worden?

    Nee, een gewone bestelling kan achteraf niet meer worden versneld geproduceerd of verzonden. Voor snelle leveringen binnen enkele dagen raden we aan een product via de Express Shop te bestellen. De optie Express-levering kun je ook selecteren nadat je de bestelling in het winkelmandje hebt gedaan.

  • Waar is mijn pakket / Waar zijn de bestelde accessoires?

    Waar is mijn pakket?
    Je kunt de status van jouw zending volgen met de track&trace die we met de verzendbevestiging per mail versturen. Je kunt tevens bij de online help-pagina je bestelnummer opgeven in het veld "Vul hier je bestelnummer in".
    Waar zijn mijn accessoires?
    Deze kun je vinden in de zijkant van jouw pakket. Mochten de accessoires onverhoopt niet geleverd zijn, neem dan contact met ons op via service@myposter.nl
    Hoe lang duurt het voordat mijn product bij mij is?
    Let op de vermelde productietijden van de afzonderlijke producten tijdens het bestelproces en op onze website. De gemiddelde verzendtijd ligt tussen 3-5 werkdagen, aangezien het om een internationale zending gaat. Meer informatie vind je hier
    Ontvang ik een factuur bij de levering?
    Nee, we versturen geen factuur mee met jouw bestelling. Jouw factuur wordt direct nadat je de bestelling hebt geplaatst als PDF-document gemaild. In het pakket versturen we alleen een pakbon waarop geen prijzen worden weergegeven. Je hebt de factuur nogmaals nodig? Neem dan contact op via service@myposter.nl en je krijgt de factuur nogmaals per e-mail toegestuurd.

  • Ontvang ik een factuur bij de levering?

    Nee, we versturen geen factuur mee met jouw bestelling. Jouw factuur wordt direct nadat je de bestelling hebt geplaatst als PDF-document gemaild. In het pakket versturen we alleen een pakbon waarop geen prijzen worden weergegeven. Je hebt de factuur nogmaals nodig? Neem dan contact op via service@myposter.nl en je krijgt de factuur nogmaals per e-mail toegestuurd.

  • Waar vind ik mijn opgeslagen fotoboek terug?

    Volg de volgende stappen om bij je fotoboek te komen:

    Ga naar homepage.
    Klik bovenaan op "Fotoboek" en "Alles voor jouw fotoboek in één overzicht"
    Klik op de groene button "maak nu je fotoboek"
    Er verschijnt een popup scherm, hier klik je op "mijn fotoboeken"
    Je dient je dan in te loggen,alle opgeslagen fotoboeken worden vervolgens geopend. Door te "laden" kom je rechtstreeks in de fotoboek-configurator en kun je eenvoudig bestellen nadat je jouw lay-out hebt gecontroleerd.

  • Wat moet ik doen als de bestelling beschadigd is aangekomen?

    Indien een bestelling beschadigd bij jou aankomt, kun je ons per e-mail contacteren. Mail ons je bestelnummer en twee foto's van de schade toe. Met deze informatie kunnen wij jouw verzoek snel behandelen en nemen contact met je op om een optimale oplossing aan te bieden. Het e-mailadres is: service@myposter.nl

Contactformulier


  • Voorzover aanwezig: