Cool move!: Diverse canvas-formaten voor de helft van de prijs! Wees er snel bij!

Help & Service

Hier vind je antwoord op al jouw vragen

Terug naar het overzicht

Hoe kan ik mijn reeds afgeronde bestelling aanpassen of storneren?​

Om onze levertijden zo kort mogelijk te houden, begint de productie van jouw product meteen na ontvangst van de online-bestelling. Het is niet mogelijk om de bestelling achteraf nog te wijzigen of te annuleren, omdat het om gepersonaliseerde producten gaat die individueel geproduceerd worden. Dit geldt tevens voor de foto´s uit onze motiefwereld en voor de door ons vervaardigde fotolijsten.

Was dit artikel nuttig?

Het antwoord op je vraag niet gevonden?

Wij staan je ook graag persoonlijk te woord

022 736 189 ma - vr 8.00 - 16.00 uur

Wij houden van wat we doen.

myposter geeft 100% tevredenheidsgarantie: we garanderen een grote glimlach bij het ontvangst van je bestelling!

Maak kennis met ons